fbpx
משלוח חינם בקניה מעל 350₪

שרשרת העצמה – המתנה המושלמת!

כשמחפשים מתנה מיוחדת ואישי. תכשיט במתנה הוא תמיד אופציה מובילה וזה גם ברור למה. תכשיט עם חריטה אישית או עם סמל שיש לו משמעות הופך את המתנה הזו לאישית יותר ולמיוחדת. תכשיטי העצמה לןקחים את החיבור הזה בין תכשיט למתנה לשלב הבא – הם מייצרים התפתחות חיובית, מביעים רגש של אהבה, אמונה, שמחה, גדילה, התפתחות ועוצמה.

קולקציית שרשראות ההעצמה שלי מחברת בין תכשיטים מעוצבים לבין מסר ייחודי של אמונה וכוח והמטרה שלהם היא לחבר את מי שעונדת את התכשיט למהות הפנימית שבתוכה, לתת לה כוח ולהזכיר חה את האמונה של הסובבים אותה ביכולות שלה ולהתחבר לתחושת הערך העצמי שלנ. בקולקציית תכשיטי ההעצמה שלי חיברתי בין סמלים וצורות לאנרגיה שאני רוצה להעביר, יחד עם משפט העצמה מרגש הם הופכים למתנה ענקית שמאגדת בתוכה כל כך הרבה.

שרשרת כסף טהור עם תליון פנינה

לתת מתנה עם משמעות​

אם אתם מחפשים מתנה עם משמעות, כזו שתרגש ותצליח באמת לגעת ולהעביר את הרגשות העמוקים ביותר שלכם, שרשרת העצמה היא המתנה המושלמת בשבילכם. לילדה שעולה לכיתה א, לנערה שחוגגת יום הולדת ולכל אירוע חשוב בחיים, שרשרת מתנה עם משפט מרגש ומעצים משלבת בתוכה הכל: תכשיט מעוצב, מסר מיוחד ורגש אינסופי.

השרשראות מגיעות בקופסת מתנה מיוחדת ומעוצבת והן מלוות במשפט השראה מיוחד שהופך את המתנה למיוחדת עוד יותר. צפו בקולקציית השרשראות ובחרו את שרשרת המתנה שלכם:

בואי לאינסטגרם שלי
דילוג לתוכן