fbpx
משלוח חינם בקניה מעל 350₪

טיפים לשמירה על תכשיטי כסף 925

מה חשוב לדעת על תכשיטי כסף 925

כסף 925 או סטרלינג סילבר היא סגסוגת כסף שמכילה כסף בשיעור של 92.5% ממשקלה והיא נחשבת לסגסוגת הכסף היוקרתית בייצור תכשיטים. כסף הוא חומר שיכול לעבור תהליך חמצון שגורם לשינוי של הצבע שלו שמתבטא בהשחרה של התכשיט. בנוסף, ישנם חומרים שעלולים להאיץ את התהליך כמו כלור, מי ים מלוחים, גופרית ולחות גבוהה.

שרשרת צ'וקר פנינים וחרוזי כסף דגם מימי
טיפים לשמירה על תכשיטי כסף 925

האם אפשר למנוע חמצון של תכשיטי כסף 925?

את יכולה להאט את התחמצנות התכשיט שלך באופן משמעותי אם תשמרי עליו לפי הכללים הבאים: אחסני את התכשיט במקום יבש ללא לחות. את יכולה לרכוש קופסת תכשיטים ייעודית שתסייע לך בכך. הימנעי ממגע של התכשיט שלך עם קרמים וחומרי טיפוח שונים כמו בושם, שמן גוף ותכשירי שיער שונים וכמובן חומרי ניקוי שבהם ריכוז החומרים הפעילים הוא גבוה במיוחד. נסי להימנע מכניסה לים או לבריכה עם התכשיט שלך מכיוון שהם מאיצים את תהליך החמצון.

 

 

 

בואי לאינסטגרם שלי
שרשרת כסף טהור עם תליון פנינה

שרשרת העצמה – המתנה המושלמת!

כשמחפשים מתנה מיוחדת ואישי. תכשיט במתנה הוא תמיד אופציה מובילה וזה גם ברור למה. תכשיט עם חריטה אישית או עם סמל שיש לו משמעות הופך את המתנה הזו לאישית יותר ולמיוחדת. תכשיטי העצמה לןקחים את החיבור הזה בין תכשיט למתנה לשלב הבא – הם מייצרים התפתחות חיובית, מביעים רגש של אהבה, אמונה, שמחה, גדילה, התפתחות ועוצמה.

דילוג לתוכן