fbpx
משלוח חינם בקניה מעל 350₪

כמה עצות לבחירת תכשיטים לחתונה

[vc_row][vc_column][vc_column_text]תכשיטים מאז ומתמיד נחשבו כפריט של מעמד האצולה, בכל אירוע מיוחד ענדו נשות האצולה תכשיטים מיוחדים ומרהיבים ביופיים שהעידו על מעמדם.

ביום שכזה בו כל העיניים נשואות אלייך  וכולם סביבך – את אשת האצולה.

איך בעצם תבחרי את התכשיטים שלך מתוך מגוון ככ רחב של תכשיטים?

אני ממליצה להגיע לשלב בחירת התכשיטים לאחר שבחרת שמלה וכיוון כללי של התסרוקת שבחרת, כך נוכל להתאים לך את התכשיט בצורה הטובה ביותר.

לדוגמא אם השיער אסוף תוכלי לבחור כמעט מבין כל העגילים הקיימים, שכן האוזן חשופה וכל עגיל ייראה ולא ייעלם. כאן כבר משתלב האופי שלך – אם את מעידה על עצמך כבחורה עדינה לא אמליץ לך על עגיל גדול במיוחד.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4381″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4384″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]כמו בתכשיטי אופנה גם בתכשיטים לחתונה ישנם טרנדים מובילים.

הטרנד העכשווי הוא אביזרי שיער לכלות בעלי נוכחות משולבים בפנינים ואבני סברובסקי עדינות.

גם כאן נתאים את התכשיט לשיער לפי עיצוב השיער.

לדוגמא, לשיער אסוף ניתן להתאים מגוון סיכות מסרקות נזרים וכתרים.

לשיער פזור ניתן להתאים שרשראות ראש, סיכות עם אלמנטים נופלים (טרנד חדש ומדהים) קשתות הפוכות בסגנון יווני ועוד.

לקולקציית אביזרי השיער לכלה לחצי כאן[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4393″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4395″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]התאמת התכשיט לשמלה:

מהרגע שאמרת לו I DO הדבר הראשון שהתחלת לחשוב הוא: איך השמלה שלי תראה? (או יותר נכון איך השמלות שלי ייראו).

היום קיים מגוון רחב ומהמם של שמלות ואין ספק שזה מרכיב עיקרי שניקח בחשבון בבחירת התכשיט.

אם בחרת שמלה עם שרוולים ארוכים  – אמליץ על עגיל קטן/בינוני ואביזר שיער עדין.

אם בחרת בשמלה עם כתפיות ללא שרוולים עם תחרה עדינה או חלקה – נוכל לבחור צמיד עם נוכחות, לדוגמא צמיד מטפס לכלה, עגילים בינוניים ואביזר שיער מרשים . ניתן להתחיל את היום עם כפפות תחרה בעבודת יד ואז להחליף לצמיד.

הקליקי לקולקציית צמידי כלה המלאה.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column width=”1/2″][vc_single_image image=”4402″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_row_inner][vc_column_inner][vc_single_image image=”4400″ img_size=”medium” alignment=”center”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]אם בחרת שמלה שבה משולבות אבנים /פייטים נוצצים – ללא שרוולים – התכשיט לא צריך להיות דומיננטי מדי שכן לשמלה יש מקום בולט מאוד. הייתי ממליצה לבחור תכשיטים עדינים: צמיד עדין משובץ פנינים ואבני סברובסקי, עגיל צמוד קטן וסיכת ראש קלאסית.

מה חשוב בשילוב של כל הפריטים יחד ?

  1. חשוב לבחור בקפידה מה יתאים לך מבחינת מספר הפריטים ואת השילוב ביניהן . כדי לא ליצור עומס או ריקנות.
  2. להתחיל בבחירה של העגילים לפני הכל כי הם נמצאים על הפנים שלך וזה המקום הראשון שמסתכלים עליו האורחים ובכלל. אחר כך לעבור לצמיד ואביזרי שיער. הקליקי לקולצית עגילים לכלה המלאה.
  3. ביג NO NO – לשלב זהב וכסף יחד.
  4. ניתן לבחור נעליים בסטייל מתאים (למשל נעלי כסף בשיבוץ אבנים קטנות (סטייל אמריקאי) או זהב מט )

לסיכום בנות,

חשוב לזכור כי את מסמר הערב, ובנוסף לשמלה המרשימה שבחרת, השיער והאיפור מצטרפים התכשיטים  שישתלבו בצורה הנכונה  וישדרגו את המראה שלך.

את זו שתענדי אותם, ואת זו שתפתחי את האלבום חתונה בעוד 10 שנים ותסכלי על עצמך ותהיי שלמה עם איך שנראית, לכן חשוב שאת זו שתבחרי את התכשיט לפי האופי שלך בשילוב הטיפים שהזכרתי כאן.

לחצי עכשיו ובחרי לך את התכשיט המושלם ליום החתונה שלך.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

דילוג לתוכן